Jak wyłączyć niechciane wiadomości CA24 SMS?

jak usunąć sms u odbiorcy android

Wiadomości CA24 (Credit Agricole) SMS od pewnego czasu stały się zmorą wielu Polaków. Te nieproszone SMS-y przysparzają wiele frustracji swoją natarczywością i zawartością, która dla wielu odbiorców nie ma żadnej wartości. W niniejszym artykule dowiesz się, czym są wiadomości CA24 SMS, dlaczego warto je wyłączyć i jak można się ich pozbyć raz na zawsze.

CA24 SMS to wiadomości tekstowe wysyłane przez firmę Clear Assistance z siedzibą w Warszawie. Zazwyczaj zawierają one promocje, konkursy lub inne informacje marketingowe pochodzące od różnych podmiotów, z którymi współpracuje Clear Assistance. Mogą to być sklepy internetowe, operatorzy telekomunikacyjni, banki i inne firmy.

Wiadomości te trafiają do odbiorców, którzy w przeszłości wyrazili zgodę na ich otrzymywanie, biorąc udział w jakiejś promocji czy konkursie. Jednak często ludzie nie pamiętają, kiedy taką zgodę wyrazili, więc CA24 SMS jest dla nich irytującym zaskoczeniem.

Istnieje wiele powodów, dla których dobrze jest wyłączyć otrzymywanie wiadomości CA24 SMS:

  • Są uciążliwe – nieproszone SMS-y przerywają to, co aktualnie robimy i rozpraszają naszą uwagę.
  • Zawierają treści, na które się nie godziliśmy – często minęło już sporo czasu od wyrażenia zgody na komunikację, treści mogły ulec zmianie.
  • Mogą generować koszty – w przypadku niektórych abonamentów telefonicznych, odbieranie SMS-ów premium może wiązać się z dodatkowymi opłatami.
  • Naruszają prywatność – firma Clear Assistance pozyskała w jakiś sposób nasz numer telefonu bez wyraźnej zgody.

Wyłączenie odbierania wiadomości CA24 SMS pozwoli odzyskać spokój i kontrolę nad tym, jakie treści otrzymujemy na nasz numer telefonu.

Jak wyłączyć odbieranie wiadomości CA24 SMS?

Powiadomienia SMS z banku może wyłączyć tylko właściciel konta bankowego Credit Agricole. Istnieje kilka skutecznych sposobów na zatrzymanie zalewu niechcianych wiadomości CA24 SMS:

1. W bankowości internetowej

Zrób to w bankowości internetowej. W górnym menu wybierz „Ustawienia”, kliknij „SMS” w sekcji „Usługi”, następnie kliknij „Wyłącz usługę” i zatwierdź zmianę.

2. Zadzwonienie na infolinię

Zadzwoń na infolinię banku. Będzie Ci potrzebny telekod do weryfikacji.

  • Klient indywidualny

    Połączenie w języku migowym

    19 019

    z zagranicy i z komórek

    +48 71 35 49 009

  • Kredyt mieszkaniowy

    Pn. – pt. w godz. 8:00-18:00

    801 333 777

    z zagranicy i z komórek

    +48 71 35 49 016

  • Małe i średnie firmy

    Obsługa Twoich produktów

    Oferta banku

    Pn. – pt. w godz. 8:00-18:00

    801 333 666

    z zagranicy i z komórek

    +48 71 35 49 035

  • Przedsiębiorstwa

    Obsługa Twoich produktów

    Oferta banku

    Zastrzeżenie karty

    Połączenie z doradcą

    Pn. – pt. w godz. 8:00-18:00

    801 70 65 50

    z zagranicy i z komórek

    +48 71 799 71 49

  • Rolnictwo

    Obsługa Twoich produktów

    Oferta banku

    Połączenie z doradcą

    Pn. – pt. w godz. 8:00-18:00

    801 70 00 00

    z zagranicy i z komórek

    +48 71 799 71 59

  • Zaległości w spłacie

    Obsługa Twoich produktów z zaległościami

    Pn. – pt. w godz. 8:00-16:00

    +48 71 787 17 16

    z zagranicy i z komórek

  • In English

    Help with your products

    Mon-Fri, 8:00 am – 6:00 pm

    Cancelling a card (24h)

    801 70 09 00

    for mobile phones and abroad phone calls

    +48 71 799 71 99

  • En français

    Service après-vente

    lun. – ven. de 12h à 16h

    Mise en opposition d’une carte – 24h/24

    801 700 666

    pour les portables et de l’étranger

    +48 71 799 71 77

  • Обслуговування українською

    Обслуговування Ваших продуктів

    Пн. – пт. з 10:00 до 18:00

    Блокування карток – цілодобово

    71 799 71 14

 

3 Zgłoś się do oddziału banku i złóż dyspozycję osobiście.

Placówki banku Credit Agricole: https://www.credit-agricole.pl/kontakt/placowki-i-bankomaty

Wiadomości CA24 SMS mogą być bardzo natrętne, ale na szczęście można się przed nimi obronić. Wystarczy wysłać odpowiednią wiadomość SMS, zadzwonić na infolinię lub skorzystać z linku w wiadomości. Dzięki temu możemy odzyskać spokój i wyeliminować dodatkowe koszty związane z odbieraniem niechcianych SMS-ów reklamowych.